onsdag 26 juni 2013

Alla betyder vi något

Ibland glömmer man bort hur betydelsefull du är.
För vi alla betyder ju något för någon.

Jag fick det påmint idag då jag fick ett meddelande av min föredetta killes ex sambo (jag vet att det låter invecklat)

i korthet så har de ett barn ihop sen förr. En underbar flicka som jag var bonus/styv/extra vuxen/mamma till för du sådär 8 år sedan när jag då alltså bodde ihop med hennes pappa.

Denna då lilla flicka höll jag riktigt varmt om hjärtat. Och har alltid gjort även fast vi inte setts på många många år.
Nu visar det sig att hon och hennes mamma och familj ska hit till Uppsala. Och denna 'lilla flicka', som nu blivit 13 år vill träffas!
Hon tänker och pratar om oss fortfarande berättade hennes mamma. Och det är här jag inser hur mycket jag ändå betytt. ❤️❤️

Hjärtat sjunger. Ska bli så roligt att ses och krama om henne igen.
För hon betyder något för mig/oss och vi betyder något för henne.

Så en uppmaning till alla ni bonus/extra/plast/styv-föräldrar eller vad ni nu kallas, var fina och kärleksfulla mot barnen.
För hur de än blir i förhållandet mellan er vuxna, så kommer kärleken och omtanken barnen fått av er vara något positivt de bär med sig hela deras liv.

-K-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar