måndag 24 juni 2013

Måndag

Känner jag behöver skriva av mig. Har massor av skrivblock där jag skriver svamlar ritar om vartannat.
Men jag har lagt mig å orkar inte kliva upp igen. Så det blir här jag kladdar av mig.

Har haft ett gäng sköna dagar, T har mått relativt bra. Inga blodprov eller läkarbesök å då varken planerade eller akuta på exakt två veckor.

Ja sen har han vart gul så klart å hängig å lite ont i magen nån gång, men inte mer än så.
Skönt!
Däremot har vi ju typ inte gjort ett skit!
Tagit en promenad i Årsta nån gång per dag, men sen har det varit en hel del film serier och data/tv-spel.
Det går så mot mina egna principer, men eftersom han är trött och orkeslös har det blivit så.
Jag är inte på topp heller. Fick nån svacka. I förra veckan, gick till mina föräldrar å d såg till att T fick i sig mat å mig beordrade de i säng.
Jag orkar inte laga mat nå mer, jag kan inte sova så bra och armarna/händerna (speciellt höger) domnar bort rätt ofta.
Jag orkar knappt träffa folk, inte ens de jag samtidigt vill träffa.
Förstår att det har typ med nån inre stress /oro att höra. Men fattar också att det bara är att ta det piano tills dess att operationen för T är klar.

I vilket fall så fick han sitt bakslag ikväll. Vi hade trotsat datanötningen och for först på en arkeologisk utgrävning i gamla Uppsala (som han tyckte var svin trist)
Sen åkte vi till Leos Lekland.
Det var svin lite folk. Svalt och skönt. Perfekt. Där byggde det murar, studsade å hade sig och käkade.
De tog det tätt lugnt för att vara på ett lekland och han mådde bra hela tiden vi var där.

Men sen på väg hem så sa han att han började må sämre. När vi lämnat bilen å kom hem tog han direkt fram spyhinken å har inte släppt den sen dess. :-(

Tydligen mår han lite bättre och sover sött nu, och jag bara ber om att vi ska få en lugn natt!!!

Jaja. Jag har ändå. Hunnit få vila upp mig endel sen midsommar, så jag är redo för rond typ 500.

Bring it in skit sjukdom!

💪💪

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar